Zgłoszenie na Szkolenie z Mediacji Podstawowych

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Wykształcenie (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Adres do kontaktu (wymagane)

    Dane do faktury

    Po uzyskaniu potwierdzenia możliwości uczestnictwa w szkoleniu należy dokonać wpłaty na konto
    Stowarzyszenia Mediatorów PACTUS, w treści przelewu podając imię i nazwisko oraz nazwę
    szkolenia.
     Numer konta bankowego BGŻ BNP PARIBAS12 2030 0045 1110 0000 0422 1620
     W przypadku rezygnacji ze szkolenia należy poinformować o tym pisemnie najpóźniej 7 dni przed
    planowanym terminem szkolenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej 7 dni przed
    szkoleniem i nieobecność osoby na szkoleniu powoduje brak możliwości ubiegania się o zwrot opłaty
    za szkolenie.
     Stowarzyszenie Mediatorów PACTUS zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia z przyczyn
    niezależnych od organizatora. W takim wypadku następuje zwrot wpłat uczestnikom.
     Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (jednolity
    tekst Dz.U Nr 101 poz. 926 z 2002 roku) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    przez Stowarzyszenie Mediatorów PACTUS.
     Zgłoszenie można przesłać e-mailem na szkolenia@pactus.pl
    Wysłanie zgłoszenia na szkolenie Podstawowe z mediacji jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków przyjęcia na szkolenie.